Business English

Business English

1business_w 2business_w 3business_w 4business_w

 

Toate nivelurile de examinare Business English au elemente de listening,reading şi writing. Toate activităţiile la toate nivelele prezintă un argument modern pertinent contextului comercial sau de întreprinderi. Activităţiile sunt concepute pentru a satisface nevoile studenţiilor care lucrează în fiecare zi cu metode tehnologice şi comunicative corporative a secolului XXI. De asemenea , în conformitate cu toate examenele Anglia, formatul activităţiilor este proiectat pentru a da studenţiilor cea mai bună oportunitate pentru a demonstra competenţele lor în cunoaşterea limbii engleze.

Lista de competențe, funcții și contexte acoperite în examinările legate de afaceri.

Următoarea listă este prevăzută cu intenţia de a oferi studenţiilor un ghid complect pentru pregătirea pentru examenele Anglia Business English. Aceasta nu este o listă completă şi cuprinzătoare, nici nu este o listă a tot ceea ce elevul trebuie să ştie despre business, pentru că nu este un examen comercial în sine, ci de un examen de engleză comercială. Structura în niveluri este în mod clar un indicator al creşterii competenţei lingvistice cerută cu avansamentul în nivel. Abilităţi de natură mai practică sunt testate la nivelurile inferioare, precum abilităţile de management ale proceselor de comunicare mai complexe sunt cerute la nivelurile superioare.

 

A. FUNCȚIILE DE BAZĂ
  • Înțelegerea aranjamentelor
  • Creearea întâlnirilor
  • Confirmarea aranjamentelor
  • Schimbarea aranajamentelor
  • Acceptarea instrucțiunilor
  • Oferirea instrucțiunilor
  • Obținerea informațiilor
  • Oferirea informațiilor
  • Primirea mesajelor
  • Trimiterea mesajelor
  • Creearea introducerilor
  • Fiind introdus
  • Răspunderea la salutări / întrebări / invitații etc

 

B. ÎNȚELEGEREA ȘI FURNIZAREA DETALIILOR (de companie și personale)
  • orarii
  • nume
  • date
  • locuri
  • prețuri
  • numere și sumboluri
  • abrevieri
  • ocupații
  • pozițiile și responsabilitățile de companie
  • numere de telefon
  • adrese
  • date numerice
  • statistici
  • reprezentări grafice
  • tabele

 

C. CONTEXTE DE AFACERI
  • întâlniri
  • întâlnirea cuiva
  • expoziții
  • conferințe
  • training courses
  • divertismentul clienților / vizitatorilor
  • călatorii
  • rezervări hoteliere
  • cererile de locuri de muncă
  • procesul de angajare
  • afaceri de companie
  • rutina muncii de zi cu zi
  • mediul de birou

 

D. METODE DE COMUNICARE
  • telefonul
  • dialogul, față în față
  • email
  • scrisoarea
  • formularul
  • avizul
  • raportul
  • prezentarea
  • CV
  • înregistrarea întâlinirii
  • rezumat
  • articolul de ziar / revistă comercială
  • textul de pregatire etc

 

D. ZONELE SUBIECTELOR ȘI PROBLEMELOR DE AFACERI
  • negocierea contractelor
  • cumpărarea și vinderea (prețuri / facturi / date / comenzi de livrare, etc)
  • import/export
  • conceptele de impozit / asigurare
  • marketing
  • advertising
  • Resurse Umane (salarii / promovări / selecția procedurilor, etc)
  • abilități de management
  • procese de fabricație
  • probleme de sănătate și securitate
  • libera circulație a capitalurilor
  • (stocuri / acțiuni / monede / investiții, etc)
  • performanța companiei și rezultatele
  • tendințele – companie / economic
  • personalități de afaceri
  • probleme / reclamații / întârzieri
  • facilități
  • organizarea companiei