Declaraţie servicii clienţi

Declarație Client


Departamentul de Servicii Clienți al Anglia poate fi contactat între orele 09:00 și 16:00, de Luni până Vineri, la numărul de telefon +44 (0) 1243 812943.

Echipa serviciilor clienți mai poate fi contactată, de asemenea, via e-mail, la  info@angliaromania.ro, sau via fax, la +44 (0) 1243 784531.

AESL face eforturi pentru a răspunde imediat la toate întrebările verbale. Sunt înregistrate toate cererile și au un răspuns în termen de cinci zile lucrătoare.

Managementul superior va recunoaște întrebările sau problemele mai complexe, în termen de 10 de zile lucrătoare și, în cazul în care problema nu poate fi rezolvată în termen de 28 zile, se va asigura că progresul în acest domeniu se comunică în termen de 28 de zile.

Coordonatorul Anglia Examinations monitorizează relațiile cu clienții în mod regulat și se angajează un studiu anual de satisfacție de servicii pentru clienți.

Click aici pentru a susține survey-ul

Reclamații și Proceduri de Apel

Anglia Examinations are o procedură stabilită, pentru plângeri din partea clienților. Ori de câte ori primim o reclamație, scopul nostru este de a rezolva problema cât mai repede posibil. Sperăm, de asemenea, să utilizăm informațiile furnizate, pentru a ajuta la imbunatățirea serviciilor noastre.

Dacă doriți să faceți o plângere cu privire la serviciile noastre, puteți face acest lucru prin telefon, fax sau e-mail. În multe cazuri, reclamații telefonice pot fi tratate imediat .

Toate reclamațiile scrise vor primi răspuns în termen de 5 zile lucrătoare, de la primirea lor. În cazul în care un răspuns complet nu poate fi dat în această perioadă de timp, vă vom scrie pentru vă explica de ce nu s-a ajuns încă la o decizie, și se vor da detalii cu privire la când ar fi de așteptat un răspuns complet.

Anglia Examinations are scopul de a oferi un serviciu clienți de înaltă calitate. Suntem mereu în căutarea de a îmbunătăți standardele noastre, și orice comentarii cu privire la serviciile noastre vor fi primite cu plăcere.

Reclamațiile cu privire la rezultatele examinării vor trebui să fie prezentate în conformitate cu procedura prevăzută în Procedura de Recurs.

Contact
Team Leader; Operations
Anglia Examination Syndicate Limited
Westgate Fields
Chichester
West Sussex
PO19 1SB