Intermediate Bussines

2business_wÎntr-un mediu tipic relatat la afaceri sau serviciu, studentul poate:
  • să aleagă informațiile relevante dintr-o o conversație, sau schimb de informații, și să le înregistreze cu acuratețe
  • să se descurce cu situaţiile comune dintr-un un mediu de afaceri, atât funcționale și sociale, cum ar fi a face un aranjament, confirmarea unei programări, facerea introducerilor
  • să manipuleze datele de bază
  • să se descurce cu metodele de bază ale comunicării dintr-un birou modern, ex. să scrie un email paluzibil si coerent; să răspundă la un mesaj

 

SINTESI DEI COMPITI

Level 2

Anglia Intermediate Business

Time allowed – Two hours
Total marks – 100

Part 1 Listen to a conversation (twice) and complete a form.

20 marks

Part 2 Listen to statements or questions (twice), and choose the best response from three multiple-choice options.

20 marks

Part 3 Read an email and scan a separate sheet of information. Write an answer to the email, selecting information from the sheet and using the email shell provided.

30 marks

Part 4 Read an email and write an answer to it. No model answer is given.

30 marks

 

Conţinutul examenului

Partea Întâi

În această secțiune, candidații ascultă o conversație simplă între doi vorbitori, pe un subiect de afaceri, de obicei pentru a face un aranjament, pentru a satisface, confirma sau modifica o programare, sau detaliile unei vizite, de exemplu raportare. Ei aud conversația de două ori. Pe hârtia lor cu întrebări, li se oferă un formular cu zece goluri, unde lipsesc unele informații. Folosind informațiile furnizate în conversație, candidații trebuie să completeze lacunele în formă. Această parte a examenului testeaza capacitatea candidatului de a alege informațiile relevante dintr-o conversație simplă (mai degrabă decât un mesaj) și să le transfere cu acuratețe într-o formă tipică unei afaceri, sau unei situații legate de muncă.

Partea a Doua

În această secțiune , există zece întrebări, cu opțiuni multiple. Pentru fiecare întrebare, candidatul aude un difuzor care da un imput sau un prompt. Candidatul aude această intrare de două ori. El sau ea, trebuie apoi să aleagă cel mai bun răspuns din cele trei date. Această parte a examenului testeaza capacitatea candidatului de a se descurca cu schimburile de informații tipice la care el, sau ea, ar trebui să facă față într-o afacere de rutină sau în mediul de la locul de muncă, cum ar fi la birou sau un punct de desfacere.

Partea a Treia

În această secțiune, candidaților le sunt date un e-mail, la care trebuie să răspundă. În loc de un text scurt, la fel ca în nivelul unu, acestora le sunt date informații suplimentare , de exemplu, formă de tabel, din care trebuie să extragă punctele relevante, pentru a fi în măsură să răspundă la e-mail cu precizie. Prin urmare, această sarcină de lucru testează capacitatea candidatului, atât de a construi un e-mail plauzibil și coerent, cât și de a înțelege și de a manipula datele prezentate sub formă de tabele sau grafice.

Partea a Patra

În această secțiune, candidații trebuie să citească un e-mail și să răspundă la aceasta, în spațiul prevăzut pe hârtia de întrebari. Mărimea spațiului dă candidatului o indicație a lungimii necesare a răspunsului. În scopul de a răspunde la e-mail, candidatul poate fi obligat să inventeze unele detalii practice, cum ar fi o dată, un timp, un nume și așa mai departe .
Nu există un model de e-mail dat la acest nivel, dar motivul pentru scrierea lui, cititorul țintă și tipul exact de informații necesare sunt ușor de extras din e-mail-ul la care candidatul trebuie să răspundă. Astfel, în această parte a examenului, capacitatea candidatului de a înțelege ceea ce este necesar, și de a folosi inițiativa lui, sau a ei, este testată în contextul creării unei comunicări tipice de birou – un e-mail.