Business Syllabus

Business syllabus

1business_w 2business_w 3business_w 4business_w

 

Toate nivelurile de examinare Business English au elemente de listening,reading şi writing. Toate activităţiile la toate nivelele prezintă un argument modern pertinent contextului comercial sau de întreprinderi. Activităţiile sunt concepute pentru a satisface nevoile studenţiilor care lucrează în fiecare zi cu metode tehnologice şi comunicative corporative a secolului XXI. De asemenea , în conformitate cu toate examenele Anglia, formatul activităţiilor este proiectat pentru a da studenţiilor cea mai bună oportunitate pentru a demonstra competenţele lor în cunoaşterea limbii engleze.

 

Lista de competenţe, funcţii şi a contextelor inerente întreprinderilor subiecte examenelor

Următoarea listă este prevăzută cu intenţia de a oferi studenţiilor un ghid complect pentru pregătirea pentru examenele Anglia Business English. Aceasta nu este o listă completă şi cuprinzătoare, nici nu este o listă a tot ceea ce elevul trebuie să ştie despre business, pentru că nu este un examen comercial în sine, ci de un examen de engleză comercială. Structura în niveluri este în mod clar un indicator al creşterii competenţei lingvistice cerută cu avansamentul în nivel. Abilităţi de natură mai practică sunt testate la nivelurile inferioare, precum abilităţile de management ale proceselor de comunicare mai complexe sunt cerute la nivelurile superioare.

A. Funcţii de bază
  • A întelge acordurile
  • A lua programari
  • A confirma acorduri
  • A schimba acorduri
  • A accepta instrucţiuni
  • A da instrucţiuni
  • A obţine informaţii
  • A da informaţii
  • A primi mesaje
  • A trimite mesaje
  • A realiza prezentaţii
  • A fi prezentaţi
  • A răspunde la mulţumiri/cereri/invitaţii etc.
B. A înţelege şi a da detalii (de afaceri şi personale)
  • Orare
  • Nume
  • Date
  • Locuri
  • Preţuri
  • Numere şi cifre
  • Abrevieri
  • Ocupaţii
  • Poziţii/responsabilităţi corporative
  • Numere de telefon
  • Adrese
  • Date numerice
  • Statistică
  • Reprezentări grafice
  • Tabele
C. Contexte comerciale
  • Întâlniri
  • Întâlnire cu cineva
  • Expoziţii
  • Conferinţe
  • Cursuri de formare
  • Entertainment a clienţilor/vizitatorilor
  • Călătorii
  • Rezervări hotel
  • Cerere de muncă
  • Procesul de angajare
  • Afaceri companie
  • Tipică zi de lucru
  • Mediul biroulu
D. Metode de comunicare
  • Telefon
  • Dialog face to face
  • Email
  • Scrisoare
  • Modul
  • Notificare
  • Raport
  • Prezentare
  • CV
  • Registre de reuniune
  • Cuprins
  • Jurnal/Articol de Trade Magazine
  • Text de formare etc.
E. Domeniu de teme şi probleme comerciale
  • Negociere de contracte
  • Achitziţionarea şi vânzarea (preţuri/facturi/date de livrare/comenzi etc. )
  • Import/ Export
  • Conceptele de impozit/asigurare
  • Marketing
  • Reclamă
  • Resurse umane (salarii/promoţii de selecţie etc. )
  • Abilităţi manageriale
  • Procese de producţie
  • Sănătate şi siguranţă
  • Mişcarea de capital (valori mobiliare/acţiuni/valura/investiţii etc. )
  • Performanţa şi rezultatele companiei
  • Tendinţe – economice/de afaceri
  • Personalitate corporativă
  • Probleme/reclamaţii/întârzieri
  • Echipamente
  • Organizaţia de afaceri